divendres, 17 de maig del 2013

Vinga va jo també...divendres musicals!!

Les meves amigues blocaires els divendres pengen una cançoneta! 

Avui també m'ha vingut de gust!

De nou us vull fer descobrir música del País Basc. Aquest cop li toca Ruper Ordorika, un dels cantants de capçalera a ca nostre. 

La cançó es diu Hiriak (Ciutats) i la tornada diu, més o menys....

El teu cos és ara la meva ciutat, tu ets ara tota la pàtria que vull, ets la meva capital, el meu lloc de naixement...

La lletra és d'un dels grans escriptors de la literatura basca : Joseba Sarrionandia.


4 comentaris:

  1. Molt xula la cançó, d'en Sarrionandia n'he sentit a parlar però no recordo perquè, quina ràbia!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs entre moltes altres coses és el protagonista de la cançó Kortatu Sarri Sarri, que segur que has ballat en alguna que altra ocasió ;)

      Elimina
  2. Ohhhh que maca aquesta lletra.... :-)

    ResponElimina
  3. m'agrada molt! je je je je tu també has caigut en ls divendres musicals eh! ;) La cançó de Negua joan da m'anima sovint des de l'Spotify!

    ResponElimina