dimarts, 12 de febrer del 2013

Voleu venir a conèixer el País Basc amb la família?

Us presento una inciativa molt bonica que han muntat unes mares emprenedores! 

Es tracta de Hagoos, una empresa de viatges que organitza estades, activitats i tot el que calgui per fer una estada familiar com deu mana!




Us convido a veure la web, és molt xula i les propostes que fan són molt boniques! Segur que us entren ganes de venir!

Sobretot us recomano que us fixeu en les propostes de visita a Vitoria i Àraba, les grans desconegudes d'Euskal Herria. A banda de ser molt interessants, potser us trobeu fent de guia a una mama que us sonarà una mica ;)



8 comentaris:

  1. Molt interessant, Anna!!! Prenc nota!!!

    ResponElimina
  2. Quina bona pinta! Està tot molt ben organitzat!
    A nosaltres ens encantaria!!

    ResponElimina
  3. doncs de cara a aquest estiu no et dic que no eh! en tenim moltes ganes!

    ResponElimina
  4. Jo crec que pot ser una experiència molt xula! Espero que us animeu! A més amb nens és molt recomanable tenir una mica organitzat tot plegat, oi? i elles tenen molt en compte als més petits i als grans, perquè tothom s'ho passi bé.

    ResponElimina
  5. Eii moltes felicitats, pensava fa dies com hauria desembocat aquest tema... doncs mira, me'n alegro molt. Ja m'explicaràs...

    Un petó guapa,

    per cert, l'altre dia vaig deixar un missatge a "Maternalias" no l'heu rebut, oi? no sé que va passar...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si que el vaig rebre! i contestar també, em sembla! :)

      Elimina
  6. M'interessa el tema....
    Ja explicaras que tal. L'experiencia de fer de guia guapi

    ResponElimina
  7. A veure que tal! Ja us explicaré, és clar.

    ResponElimina