dilluns, 29 d’abril del 2013

La llista i més

Ara fa una setmana estava a Catalunya. Va ser tot un encert decidir-me per venir a viure Sant Jordi a casa meva. Barcelona estava esplèndida, lluminosa. Vaig tronar-ne enamorada! Això de viure fora té aquesta part bona...tot ho veus amb bons ulls.

Vaig passejar per Gràcia i pel Born. Fa uns anys hagués dit..."que pijos! aquests barris s'han convertit en un escenari"...sí, tot el que vulgueu, però...que ben fet, amb quin estil! 

Ho sento, però ningú pot dir el contrari, Barcelona està preciosa i, amb la que està caient, té el seu mèrit! 

I avui estic contenta, perquè les meves "mini-vacances primaverals" no s'han acabat. Aquesta setmana a Gasteiz estàn de festa, ahir va ser San Prudencio i, mira, ja posats, les escoles faràn festa toooota la setmana (el meu home inclòs, que és mestre) així que avui toca preparar maletes i cap a Donostia falta gent a passar una setmaneta! A veure si el temps ens acompanya!

Apa, ara que ja he fet el meu petit monóleg, us deixo amb la llista pel super-mega sorteig de demà!! No esteu nervioses? Jo sí!!! M'encanta fer regals!

1. Sonia Puyol
2.Luigi-Vampa
3.Conxi
4.Sandra
5.Mirashka
6.Onavis
7.Esther
8.Ester Ramon
9.Somiatruites
10.Mireia


3 comentaris:

  1. Ja ho diem sempre que quan som fora de Barcelona i la veiem només de tant en tant la mirem amb uns altres ulls, oi? :-)

    Que tingueu unes vacances fantàstiques!

    ResponElimina
  2. Moltes sort a totes!!!!!
    (I la propera visita a BCN una trobada presencial :))

    ResponElimina
  3. Piles ben carregades, eh? :D
    Disfruteu molt les vostres vacancetes! Muacks!

    Ah!! i el 8 m'encanta :p

    ResponElimina