dilluns, 11 de novembre del 2013

Crònica visual de la minigira catalana!

Ja estic de tornada, a la meva caseta, després d'un cap de setmana ben mogudet.

Els meus dos actes de presentació han estat molt bonics. M'he sentit molt acompanyada per tota la meva gent. Per l'acte de Mataró, com estàvem tan còmodes i tranquil·les, no vam pensar ni tant sols en fer fotografies, així que, malauradament, no comptem amb documentació gràfica del esdeveniment.

En l'acte de Barcelona, l'espai, la llibreria Pròleg a Barcelona, era molt acollidor i crec que en part per això tots els presents ens vam sentir com si ens trobéssim en una reunió d'amics.

Voldria, especialment, donar de nou les gràcies a Amalia Arce. Espero que per a ella fos també una bonica experiència!

Aquí va la crònica visual, per aquells que no es van poder acostar.






5 comentaris:

  1. M'alegra molt que hagi anat tan bé :-) Quina il·lusió veure't amb panxeta jeje!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Esther! :) Vaig estar molt ben acompanyada...només em vau faltar vosaltres! Abraçades!!

      Elimina
  2. M'alegro molt també de que anès tan bé!

    ResponElimina
  3. Qué bé, wapa! A veure si és converteix en un bestseller!!!

    ResponElimina
  4. Fantàstic! Faràs mes gira els dies de Nadal? Hi ha previst fer la versió del llibre electrònic per l'ipad guapi?

    ResponElimina