dimarts, 4 de setembre del 2012

Rentrée on-line accidentada

Aquest és només un petit missatge de posada al dia per a totes vosaltres. 

Em sembla que fa moltíssim però només fa dos dies que hem arriba a Vitoria, a casa. En un parell de dies hem hagut de fer una mudança i ara podriem dir que som força instal·lats a la casa nova (ha estat de bojos!!!) És un piset mes barat, més d'acord amb els temps que corrent i amb les nostres butxaques però molt bufó i lluminós...té balcó i tot! Així qu estem super contents. 

Jo tinc moltes ganes de començar amb la rutina, comprar plantes, fer el meu pa, i sobretot llegir amb calma els vostres blocs, comentar i escriure les meves entrades, pensar tranquil·lament en les mames i les seves històries. De moment, però, encara no hem pogut fer el trasllat de línia i no tenim l'ADSL a punt, així que tenim una conexió una mica merdosa (per dir-ho finament) i no puc reenganxar-me tot el que voldria a la vida internetil. 

Però tornaré!  ;)

7 comentaris:

  1. Això de les mudances... ufff... només de pensar-ho ja m'agafa mandra!! jaja
    Bé, ja sou a lloc i això és un gran què ;)

    Estarem encantades de continuar llegint històries de mames ;)

    Una abraçada!!

    ResponElimina
  2. Molt bé wapa! Així tindràs més temps per fer posts mentals!

    ResponElimina
  3. Aquí estem, amb ganes de llegir-te!!
    M'alegro que us trobeu bé al nou piset, per fi a lloc!!

    ResponElimina
  4. Ara calma i assenta't bé al nou lloc. Nosaltres t'esperem!

    ResponElimina
  5. A mi les mudances m'estressen molt, però també reconec que la il lusio que et dona els primers dies que estrenes pis nou, es una sensació única.
    Lo de Internet es prioritat! Hehe, almenys a casa meva

    ResponElimina