divendres, 8 de juny del 2012

Concurs de blocs maternals

Fa dies que em vaig apuntar a un concurs de blocs de maternitat. Ahir va sortir la llista definitiva dels participants i m'han triat entre els candidats (moltíssims) als premis. 

No és que pensi en guanyar res, perquè està clar que aquest no és el bloc que guanyi una cosa d'aquestes. A part que és l'únic en català, que també és un petit handicap en aquest sentit, perquè negar-ho...

M'hi vaig apuntar més que res perquè vaig pensar que seria una manera de que algú que no conegui el bloc es passi a fer-me una visita per aquest espai que he construït amb esforç i del que estic força orgullosa.

Lector, lectora, si tu ets d'aquestes que vens per primer cop aquí, sigues benvinguda. Sóc historiadora i parlo sobre la història de les mares, però com que sóc una historiadora en femení tinc el mal costum, podríem dir, de tenyir tot el que faig amb la meva vida...i trobaràs, sovint, trossos de vivències personals i històries quotidianes. 

No parlo de grans batalles ni temes grandiloqüents, tranquil·la. Aquí hi trobaràs, només, aquelles històries petites que sovint no surten als llibres d'història i que les mares sentim ben properes.

Per les que ja em conegueu i tingueu ganes de fer una ullada a la llista de participants, per si de cas us topeu amb algun bloc que us agrada, us passo l'enllaç i si ho voleu voteu el que més us agradi, que el guanyador se'n va amb la família a Eurodisney, tu! no està mal.

 http://elclubdelasmadresfelices.com/candidaturas_iipremio/


6 comentaris:

  1. Doncs mira, ja tens tres vots! un meu, per suposat. Hi ha molts blocs que m'agrada però aquest no només coincideix amb la meva passió per la maternitat sino també per la història. Una abraçada

    ResponElimina
  2. Felicitats!! Tens un blog genial i moooolt interessant i original!

    ResponElimina
  3. Me n'alegro que hi hagi almenys un bloc en català i que sigui el teu :-)

    ResponElimina
  4. Volem que guanyi la nostra Jane Austen!
    moltes felicitats Anna, és un blog maquíssim i ho diu una que no és mare.

    XXX

    zsu.

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies noies! Estic contenta de tenir-vos per aquí! (zsu, quina foto de perfil més xula! ;)

    ResponElimina